søndag den 24. oktober 2010

Hvor blev okt-måneden af?

Omg... okt - måneden har været crazy. Jeg har ikke boet hjemme de fleste dage i okt. Da min familie kom, så boede jeg jo på hotellet sammen med dem, og så tog jeg til Salt Lake City i 5 dage.

Salt Lake City er en smuk, men lille by omkring af bjergene. Hver morgen vågnede jeg op til synet af bjergene. SMUKT! Det var heller ikke så koldt - behøvede ikke jakken. Lissom her i DC. Det er en underlig følelse at gå rundt uden jakken i okt måneden :)

Er nødt til at sige det.... det er præcist 2 måneder til juleaften - jeg glæder mig!:)

OG 1 måned til Sofie og jeg rejser til M I A M I!

I næste weekend er der HC - det blir godt. Jeg glæder mig til at give den gas!

Håber I (i DK) har haft en god weekend!

Møz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar