onsdag den 23. februar 2011

Life is crazy

Hvad der er sket:

Jeg bestod min eksamen med et 10 tal
Jeg fik en rose fra en buschauffør efter han spurgte om jeg kunne smile til ham
Jeg startede på det 6 semester dagen efter min eksamen
Jura i tre dage i træk
En lille jura-gruppe-opgave
En tur på Baresso med en ven og fik en chai te
Shoppetur og snak igen på en cafe med skønne Nadja (Gulerodkage:D)
Fisketorvet med konen efter ikke have set hende i 10 dage! For dårligt, skat!
Absalon
Frøken Nielsen med 5 skønne og skøre tøser - what the fuck. What happened in Frøken Nielsen - stays there. ;) Øl, kys, kram, billeder, grin, tårer, øl, redbull, fremmede kvinder og mænd, dans, sang, tegnsprog, klamme fyr der tror de er noget, blackouts, vodka, tequila = hvad der kan ske til en fribar... :)
Skole igen
Samfund med en streng lærer (indrømmer, er en smule bange for ham, men han er bare så sej)
Jura med en lærer der vil os det bedste og kan ALLE love udead!(skal til juraeksamen til sommer)
Psykologi - en lærer der taler dansk, engelsk og spansk og i én sætning :) Love this woman!
En tur i Frederiksbergcenter med konen igen - vi kan slet ikke undvære hinanden:)
Nu har jeg fri... fri... INGEN lektier = INGEN BØGER.. For en gangs skyld skal jeg slappe af. Fri imorgen og fri på fredag = en lang weekend. Fest hos Rania og Nadja på fredag - ser frem til det.

Og alt disse ting er sket på kun 8 dage :D That is why I am saying... "Life is crazy" But I love this life!

1 kommentar:

  1. Du er da en frisk en :-)Jeg ønsker dig alt det BEDSTE ang. din uddannelse :-) Fortsæt med det som du gør nu..

    SvarSlet