tirsdag den 20. november 2012

“You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one. I hope someday you'll join us. And the world will live as one.” ― John Lennon


Da jeg skulle flytte til den nye lejlighed, så skulle jeg jo gennemgå alle mine ting. Jeg fandt en liste, hvor der stod ”Mine drømme” og det var fra 2010. Der stod:
  •           Frivilligt arbejde i ”den tredje verden”
  •           Rejse til Argentina og se min familie
  •           Back-pack i Asien
  •           En lejlighed
  •           Et arbejde
  •           Rejse til Californien
  •           Rejse til Barcelona

Jeg kan nu krydse af ved næsten alle punkter, da jeg i 2013 skal rejse til Californien. Jeg mangler kun back-pack i Asien. Det håber jeg på at kunne en dag. Det er da sjovt at se at hvad jeg har drømt om. J
Så lavede jeg en ny liste:
  •           Back – pack i Asien
  •           Tage kandidatuddannelsen
  •           Arbejde i et fængsel som socialrådgiver for unge mennesker
  •           Rejse til Australien (har bestemt mig for at Palle skal tage et halvt år i Australien i forbindelse med hans uddannelse, så jeg kan komme ned og besøge ham :))

Er sikker på at jeg finder på flere efterhånden – jeg synes at det er godt at have nogle mål!

Møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar