søndag den 21. november 2010

Hvor blev tiden af?

Det føles som om det var bare 1 måned siden jeg startede på praktikpladsen med al forventinger. Nu er der præcist gået 3 måneder. Jeg har været i USA 3 og halv måneder - det føles så underligt! Og næste onsdag er det fanme jul. Wauww... Det føles som om jeg liiiige sad og græd over at julen var slut og at jeg sku vente med at spise julemad igen. Om lidt skal jeg til det igen. Om lidt skal jeg fejre min fødselsdag og ankomst fra USA. Om lidt sidder jeg og knokle med læsning til eksamen i F1, om lidt sidder jeg igen på skolebænken, om lidt sidder jeg og knokler md eksamen i jura. Om lidt har jeg sommerferie og evt tager til Sydafrika. Om lidt sidder jeg og arbejde med BA. Om lidt fejrer jeg min 25 års fødselsdag. Om lidt kan jeg endeligt efter 3 ½ år sige "Hej. Jeg hedder Marie Nikoline Palle, og jeg er social rådgiver".
Det vildt!

STOP... STOP.... jeg vil så gerne nyde tiden... lidt langsommere måske?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar