tirsdag den 30. november 2010

Jeg vil vaere den foerste...

Jeg foegler den danske tid..

GLAEDELIG JUL!

Jeg haaber I allesammen faar en skoen jul sammen med de mennesker I holder af.

Her i USA er der julestemning OVERALT, men intet slaar Danmark, isaer Koebenhavn.

Men tror sq jeg foeler den rigtige julstemning naar jeg bare er sammen med min superdejlige familie. Julen har altid betydet meget for mig. IKKE pga. gaverne (kun en lille smule:)) MEN fordi jeg fylder aar i julen, fordi der er en skoen julestemning, fordi jeg kan lide at give gaver til de mennesker jeg elsker, fordi min dejlige mor laver den bedste julemad, fordi far, jeg og Palle pynter juletraeet med hoej julemusik, fordi jeg elsker at hygge/lave julemad/snakke/bare vaere sammen med min familie. jeg foeler naar der er juleaften (ogsaa lillejuleaften, 1 juledag) bruger jeg en masse tid sammen med min familie, HELE DAGEN. Det plejer vi ikke til hverdag - maaske kun naar vi spiser aftensmad sammen. Derfor nyder jeg HVERT oejeblik naar jeg er sammen med min kaere familie. JEG ELSKER JUL. Jeg elsker naar Klaus VIL med rundt om juletraeet, og vi blir nervoes om lyset rammer hans store hale - han vil med hans familie uanset hvad. Jeg elsker naar jeg og min lillebror sidder og lave salat foran disney juleshow. Jeg elsker at se mor staa i koekkenet og knokler med kalkunen. Jeg elsker at far ordner kartoftler. JEG ELSKER julemad. Jeg elsker mors julesovs - hver aar spiser jeg sovs med mad og ikke mad med sovs! :)

Kaere mor,far, Palle og Klaus - tak fordi i hver aar goer julen noget saerligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar