søndag den 1. maj 2011

S U M M E R 2011

Jeg aner ikke hvad jeg skal i sommer (for første gang i mit liv!) Jeg har ALTID planer. Min sommer sidste år var FYLDT af planer, nu har jeg kun TO planer.

Nemlig sommerhus med 11 skønne piger - og det glæder jeg mig MEGET TIL. Især det faktum at jeg tager i sommerhus ligeefter jeg er færdig med d. 6 semester. OG det faktum at vi skal slappe af, nyde hinandens selskab, grille, spise god mad, drikke iskolde øl, tage ud på udflugter, tage til fodboldskampe og glo på lækre mænd i shorts, have socialt samvær, grine, smile og alt det. Låååååååvvvveeeeeee!

DFCE9 i Tyskland! Det ser jeg frem til, en lejr for døve fra Europa og det blir sjooooovt! Min første gang ever.

Men hvad så mellem sommerhus og DFCE9?? :( Må finde noget på at lave!!!! Måske rejse til et varmt land og hygge med et par venner? Nyde sol, nyde mad, nyde landets seværdigheder, nyde stranden, nyde vandet osv. Hvem vil rejse med mig?! :D

Men skal dog også spare penge. Skal nemlig rejse........ til ARGENTINA sammen med familien til efterår og det glæder jeg mig MEGET til! Nu skal jeg endelig opnå en af mine rejsedrømme! :)

Møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar