lørdag den 1. oktober 2011

September is done

Igår var den sidste dag i september?! Kan ikke forstå at tiden går så hurtigt (ved godt jeg har skrevet det hver gang :))
Min min september:

* Fik studentermedhjælper - jobbet hos center for døve.
* Slagelseklub!
* Crazy night på IN
* BA´s real start og har fået godkendt min projektbeskrivelse igår!
* Passe naboernes søde børn
* DDU´s arangement - SES
* Hygge med N & R på baresso før SES
* starte med at træne igen
* Arbejde som tjener i B17
* Hygge med R og absalon
* Køre i det røde lyn sammen med N, L og R til det mørke Jylland = CBG!
* Hygge med L og køb af de bedste sorte bukser ever!
* Frivillig aften <3
* Hygge/aftensmad sammen med N & L og igen i absalon
* Just hygge hos N
* Starte på processen med 25års fødselsdag sammen med L og J <3
* Med N på den blå hund
* Alene hjemme for første gang i laaaang tid, råhyggede mig med Klaus
* Opvarmning hos R og N med L før festen i absalon - stjerne for en aften!
* Fået fat i interviews i hele 2 fængsler!
* Mødes med Nas og spise en god kæmpe burger <3
* Den allersidste dag tilbragte jeg sammen med min mutti - ud på en spansk og god restaurant og så i biffen og så Brudepiger - EN GENIAL FILM! Grinede så meget!

Min septemeber....farvel <3

Ser frem til OKTOBER - ARGENTINA, BABY!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar