torsdag den 29. september 2011

news # 1

Ja ja - så har jeg fået købt tre fine ting på kun 3 dage. Og jeg ælsker dem allerede helt vildt. Det er noget jeg har købt, fordi jeg elsker dem fra den første gang jeg så dem.
Den grønne top så jeg i Monki, men sku hurtigt videre - dvs jeg købte den ikke. Men den var i mine tanker hele tiden, da jeg kom tilbage - var den udsolgt! Pigen her var meget ked af det indtil hun så at Monki lige har åbnet en webshop. Og.....der var toppen! Hun købte den sammen med en sort lille taske (Som hun manglede!) :)
Den pinke bluse så jeg i Vila bladet for længe siden, og allerede der skulle jeg bare ha den. Den kom i butikken, og jeg købte den.
Nu skal jeg holde en lille pause indtil Argentina - man kan jo ikke rejse hjem uden at shoppe derovre, vel? :)



Møs

1 kommentar:

  1. Virkelig virkelig lækker strik!! :) Har også haft et kig på den men prøvede den ike :)

    SvarSlet