mandag den 23. januar 2012

The time just flies away!

PÅ 2 uger

Knoklede med at forberede mig til eksamenen
bestod jeg min BA-eksamen med et flot 7 tal
Fik jeg flotte blomster
mødte mine piger på Kafe kys - du er savnet
Fejrede min BAeksamen med L på jensens bøfhus
Fik jeg eksamensgaver fra L, mine forældre og mine søskende
Fejrede min skønne mor og min dejlige hund (fødselsdag) (billeder af mad kommer senere)
Tog på minibar med en masse skønne mennesker
Tog på en lækker resturant med N, R og L - en rigtigt hyggelig aften
Mødte Na med L på baresso
Tog i biffen med familien 2 gange og så Niceville og the girl with the dragon tatto. Begge to var......rigtige gode! Især Niceville <3! Besøgte mine søskende og så min (nye) skønne nevø - Elmer! Og aede min storesøsters store mave og glæder mig til at se den lille pige! Mødte M efter 6 måneder ! var jeg til dimissionen på min skole med min familie og fik min eksamensbevis Fejrede min, Ls og Js fødselsdag - en kæmpe succes! Morede mig så meget <3 Gjorde rent til kl 9.00 morgenen - men det var hele det værd! ......times just flies .......away! Er igang med at planlægge min næste eventyr - jeg har vist fundet et nyt sted - men vil være sikker på det først. Be ready, people!



Tak til ALLE der kom til vores fest, I har gjort festen unikt! Og selvfølgelig jeres skønne gaver, som jeg glæder mig til at bruge!


Kys og kærlighed til jer.

Møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar