tirsdag den 17. januar 2012

You can not always be lucky.....

Jeg har nydt mine dage som nyuddannet, men jeg går rundt og gemmer lidt på en hemmelighed... nu ved flere det, men nu gør jeg det officelt. Jeg skal ikke til Thailand. Jeg gemte på det fordi jeg måtte selv sluge det, måtte selv forstå det og selvfølgelig pga. min eksamen.

For en uge siden - søndag - fik jeg en mail fra CSF, hvor der stod at de desværre ingen døve børn har. Derfor kan jeg ikke komme dernede og arbejde - fik et chok. jeg blev sur og ked af det, men så tænkte jeg at det er synd for stedet. For de døve lærer der er, for døve børn og for dem der arbejder der. Hende jeg havde kontakt med (amerikansk tegnsprogtolk) måtte selv rejse og finde et ny job. Jeg håber at stedet vil køre igen - og med døve børn.

Så jeg skal ikke til Thailand - men er ved at finde et nyt sted. Jeg kommer ikke afsted nu - men det gør jeg på et tidspunkt. Jeg har fået hjælp fra søde mennesker, det er jeg vildt glad for. Så nu satser jeg på Afrika!

Wish me good luck!

Møs

2 kommentarer:

  1. Det lyder ikke godt, men jeg ved at du kommer op på hesten, for nu vil du satse på Afrika!

    ;)

    SvarSlet
  2. Det er ikke dig der er gået glip af Thailand, men Thailand der er gået glip af muligheden for at få sådan en god person som dig til at tage sig af de døve børn. Nu bliver det et andet land som får den mulighed :) Op med humøret, Marie!

    SvarSlet