onsdag den 5. september 2012

Tips # 1


dav dav!
Her er et godt tips – ved ikke om I forvejen kender det.

Men der er en hjemmeside, som hedder http://www.all2day.dk/ , som er et overblik over dagens tilbud fra forskellige hjemmeside.  Jeg har brugt hjemmesiden MEGET – at få håret klippet, mad tilbud eller tøj tilbud!

Senest har jeg købt:

-          Brunch hos Lakeside, min mor skal forkæles!

-          Sandwich/smoothies, tager veninde M under armen og have en maddate!

-          Kebab: med min dejlige L, som jeg skal råhygge med og snakke løst om alt mellem himlen og jorden!

Hov – det er kun mad i denne omgang! : )

Det er en god måde at forkæle de nærmeste – og det er ofte sådan at du sparer 50 % på det (mere eller mindre) Tag derinde og få hjemmesidens nyhedsbrev – så du kan holde øjnene med tilbud. Der er også for dem som bor i Jylland! : )

Møs!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar