søndag den 12. september 2010

Den 3. uge i DC

Omg - vidste ikke at der ku ske saa meget paa en uge!

Jeg elsker stadigvaek at vaere paa DAWN - vaagner HVER morgen med et smil paa munden. For det er noget jeg virkeligt vil!

Men desvaerre doede en af medarbejdernes bedstefar, saa hun maatte flyve til Indien (hun kommer fra Indien) Saa ligenu er det kun mig og den anden Amy paa kontoret. Saa det er lidt stressende - og jeg har allerede faaet et par klienter. Spaendende!
Der kommer dog en pige som ogsaa er i praktik hos DAWN. Men hun kommer kun hver tirsdag og torsdag fra 1 pm til 5 pm, men bedre end ingenting. hun er en rigtigt soed pige, kender hende fra Gallaudet - saa det er perfekt :)

Laerer stadigvaek noget nyt HVER DAG. Om torsdagen var jeg i retten om aftenen og saa Amy holde et foredrag om DAWN til tolkene som arbejder i retten. Fredagen sku jeg i retten og stoette en klient - det var en lang dag men laerligt!

Igaar holdte DAWN et event, Kick ball! Saa jeg var paa arbejde igaar fra 8.30 am til 4 pm. Laaaang dag! Men jeg havde ansvaret for om alle havde betalt og skrevet under osv. Foerste gang for mig, saa jeg har laert noget!
Jeg sov hos Lauren hele weekenden, da DAWN holdte eventen paa Gallaudet.

Lige nu er jeg godt smadret, men har det sq godt! Savner dog leverpostej med agurk! Mums - haaber familien medbringer noget dansk mad til moi:)

Imorgen skal jeg moedes med Lottes foraeldre og faa min mobil, som min soede mor har koebt til mig. Havde mistet den, og spoerg ikke hvordan!

Saa det blir skoent at faa lidt kontakt med omverdenen - isaer med konen og min skoenne mor <3

Haaber at I har haft en god uge og at I har laert noget hver dag lissom mig:)

Et kaempe kram herfra <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar