søndag den 19. september 2010

Tiden går hurtigt!

Hey people!

I fredags har jeg været her i 1 måned! Allerede! På mandag skal jeg igang med den 4. uge på DAWN.

Der er travelhed på kontoret, siden der er kun chefen og mig. Så jeg laver alt muligt men nyder det! Elsker at vågne op til noget, jeg VIL gerne lave.

I næste skal jeg både i retten og til hospitalet. Hospitalet pga en gravid klient, der gerne vil støttes. Det blir spændende! Jeg er så glad for chancen - den mulighed vil jeg aldrig få i Danmark. Så jeg sætter virkeligt pris på chancen og prøver at nyde hvert øjeblik.

Selvom jeg har gennemgået en masse her - vil jeg stadigvæk blive her.

Som Sofie sagde "Hvad du ikke dør af, gør dig stærkere".

Min weekend: Jeg sov hos Sofie hele weekenden, og vi har hygget os. Vi fejrede hendes fødselsdag på en rigtigt god (DYR) restaurant, restauranten hedder Fogo og har nydet at få noget rigtigt lækkert kød. Jeg er begyndt at spise mindre kød, jeg laver aldrig mad med kød hjemme hos mig. Kun LAKS eller TUN :) Vi var til H - street festival om lørdagen med Lauren, rigtigt hyggeligt. Efter det tog vi ud at shoppe - høhøh. Vi købte lækre sko til en billig pris! En rigtigt hyggelig weekend!

Idag er det kun 11 dage til mine skønne forældre og Palle kommer - weeeeeee!

Håber I har haft en god weekend!

Møz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar