tirsdag den 8. marts 2011

18 + 115

Hej folkens!
Så er jeg blevet rask igen og kan dermed nyde min ferie! :) Jeg har været ude igår med Lotte <3 OG det var skønt at ha lidt socialt samvær efter en hel uge uden rigtigt tegnsprog! Elsk på dig, smukke!

18 og 115 - tænker I sikkert på hvad det betyder. Jeg har siddet her og talt mine skoledage - har fanme kun 18 rigtige skoledage tilbage! For der skal laves feltarbejde, udviklingsprojekt, F4 synopsis og F3 eksamesopgave. PLUS jeg skal op i F3 OG F4 mundtlige eksamen. PLUS jeg skal også ha ferie imellem :) Bingo er der kun 140 dage (inkl. skoledage, fridage, ferie, opgaverne m.m.) tilbage til sommerferien og 140 dage til jeg siger farvel til min kære skole, for der skal arbejdes på BA - opgaven efter sommeren. Undskyld - men det er fanme underligt at tænke på det!
Men dog selvom jeg kun har 18 skoledage tilbage - er det hårdt alligevel med alle de projekt/opgaver/eksamener, men så er det godt at jeg har en lang lang sommerferie bagefter! :)
OG så er jeg heldig at være rask i netop at vejret er rigtigt godt. Jeg skal om lidt ud og gå en lang tur med min kære hund - forresten har jeg også nydet af at kunne sidde udenfor på altanen og læse en god bog med solen i ansigten, hunden ved siden af og en god kop te. Livet er herligt når solen skinner. Mit humør (lissom mange andre) blir bedre af jo varmere det er og at solen skinner. SKØNT!

Håber I alle sammen har det godt!

MØS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar