fredag den 25. marts 2011

Mad mad mad!

Tænkte liiige at bloggen trængte til at få noget om mad! :o)

TIl hver frokost med min kære far i de sidste par måneder, snakker vi hele tiden om denne vidunderlige leverpostej! Tulip laver de bedste leverpostej i øjeblikket. For de laver forskellige leverpostej som følger årstiderne - første gang spiste vi sommerpostej, så tog jeg til USA - men min far tog efterårsleverpostej med til mig da han besøgte mig med familien og nu spiser vi vinterpostej. OG de SMAGER godt! De kan VARMT anbefales! Og med agurk på - mere kan du ikke ønske dig!
Vinterpostej med chili og rød peber - MUMS!

For et par uger siden inviterede min søde mor mig til en tur på tesalon, som hedder Tante T., som hun havde prøvet med to veninder og vidste jeg ville elske det. Og hvor har hun ret! Det er et enormt hyggelig sted med gamle og forskellige møbler og billeder - man føler som om vi var i min farmors gamle stue! En hyggelig stemning. Der var tonvis forskellige typer te! Så svært at vælge - bare rolig der er også kakao og kaffe. :) Der var godt fyldt op, så det anbefales at bestille bord!
Jeg delte en "menu" med min mor, hvor vi fik te (tekande), et par boller med pålæg (som smagte himmelsk!) og TRE forskellige typer kager. En af dem var gulerodskage, som var en af de bedste jeg har nogensinde smagt. Hvis du vil prøve noget nyt og med en veninde, mor eller, så kan jeg anbefale jer at tage derhen! :)
I kan læse mere om cafen på: http://tante-t.dk/information/thesalonen-4/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar