tirsdag den 15. marts 2011

Drømmerejser

Idag har jeg dagdrømt (meget!:o)) Jeg er nået frem til at jeg vil gerne: (Her skal der adskilles fra drømmerejse og drømme - jeg vil gerne i feb 2012 rejse til Thailand eller Afrika for at arbejde med børn/unge og det er ikke en del af mine drømmerejser :))

* Australien: Køre rundt dernede med 3 gode ven/inder og nyde naturen, smukke bygninger, rigtige mænd (!!), vilde dyr, smukke strande osv.

* Asien: at rejse rundt med rygsæk med (forhåbentligt) Lotte og møde en masse ting, opleve forskellige kultur, forskellige slags mad og det at leve primitivt!

* Barcelona: Jeg knuseelsker Barcelona, hvis jeg kunne, så ville jeg og min mor rejse dernede en gang om året. Der bor en af min mors gode venner (Ser ham som et familiemedlem) - elsker at være dernede, spise god (også hjemmelavet) mad, shoppe, slappe af..

* Argentina: en stor del af min fars familie er derover - mine forældre har været der og mødt fars familie, 5 af mine søskende har været der, nu mangler der kun mig og min lillebror. Så det er et kæmpe must at jeg skal dernede med min lillebror, se kulturen dernede, møde min familie (Som jeg vist har min døvhed fra, men dog er jeg den første som er døv på begge ører - dvs. der er nogle der er døv på den ene øre, hørehæmmede eller hører dårligt). Så det ville være sjovt at komme dernede og leve på landet (som en del af familierne gør), malke køer, spise gode bøffer, snakke om minder. Det ville være skønt. og så bor en af mine veninder også der - så det ville være sjovt at se hvor hun bor.

Her er mine drømmerejser indtil videre, men dog kan alt jo ændres.
Hvad er jeres mon? :)

Møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar