søndag den 10. april 2011

wow... det er det 100. indlæg!

:) SÅDAN,så har jeg skrevet 100 indlæg ;)

My weekend has been wonderful!

FRIDAY: Skole, nyt projekt med 3 søde piger fra klassen, på Kafe kys med 3 SKØNNO piger og spise gulderodskage og drikke cola, snak om everything, kærlighed og kram -> HYGGELIGT, aftenmad med 2 ud de tre piger - KINA boks, Socialt samvær på absalon -> bordfodbold turning + faxe kondi + dårlige vindere og tabere :o) - sjovt!

SATURDAY: Forårets rengørning i mit værelse, skiftet vintertøj ud med forårs og sommertøj - WONDERFUL, god aftensmad (elsk på dig, min kære mor), en UHYGGELIG og Uforventet film med mutti -> gik i søvn :S

SUNDAY: Morgentræning med 2 søde mennesker, på cykletur med en ud af de to søde mennesker, HVIDE billeder af mig, TUBORG gør livet lidt grønnere, Hygge, snak, franske hotdogs og milk shake -> en dejlig dag! Hjem - ud på altanen med mine kære forældre med bøger.

Agree that my weekend has been wonderful? :D

Ser frem til en ny uge!

Håber I havde en skøn weekend.
Møs

1 kommentar:

  1. Sød menneske her har også haft en wonderful weekend :)

    SvarSlet