søndag den 17. juli 2011

At rejse er at leve

Jeg er rigtigt sur - har sommerferie og vejret er..... L O R T! I sommerferien skal man ligge på stranden, slikke solen, spise god mad udenfor, grille, spise is, gå ture med vennerne, familien og hunden, sidde udenfor på cafe, tage i byen osv osv. DET KAN JEG IKKE. Vejret er simpelthen så kedeligt, vil så gerne rejse væk et sted hen - men kan ikke. Det er for dyre - men kan trøste mig med at jeg og familien skal til Argentina om under 3 måneder og at jeg om halvt år sidder et eller andet sted i verden og arbejde frivilligt - kan ikke brokke mig... men kun en smule må man, ikke?

Har lige bagt muffins i hjerteforme - ret cute og min familie blev glad :) Er ved at planlægge mine 2 uger - vil lave noget! Skal bl.a. i biffen, mødes med søde piger, til dyrlægen med Klaus til den årlige undersøgelse, A´s fødselsdagsfest om lørdagen, måske en tur til Sverige i 2 nætter med min far og en af mine søskendes & hendes familie (3 ud af mine 6 søskende har købt et STORT sommerhus i Sverige, som jeg aldrig har set, så måske er det på tiden?) d. 29 juni drager jeg til Tyskland til.... DFCE 9! Men dog håber jeg at vejret blir en smule bedre så vi kan få lidt farve... OG jeg HÅBER at vejret er med os når vi er i Tyskland, da vi skal bo i telt!

Jeg må heller tage mig sammen og rydde op i mit værelse. Håber at I nyder jeres søndag på en eller anden hyggelig måde.

Møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar