lørdag den 23. juli 2011

P I N K - I L O V E Y O U!

I mandags var jeg lige til en lille smut i byen med Mutti, og vi tog i magasin da jeg har gavekort og ville købe basic top og t- shirt. Da jeg gjorde det og var på vej ud af butikken, så jeg den FLOTTEST pink top, jeg nogensinde havde set! Men vi skulle skyndte os, så jeg var nødt til at smutte. I 3 dage tænkte jeg på toppen og tænkte hele tiden på den og snakkede om den. Jeg var simpelthen forelsket - så min mor foreslog at jeg byttede de to bacis tøj til blusen. Så sagt og så gjort - jeg tog derhen med L. og hun var enig - jeg skulle BARE have den. Så jeg købte den og er så lykkelig - ved godt at det er overfladisk. men det er ikke tit jeg blir forelsket i tøj. Så nogle gange må man godt :) og pink er min yndlings farve og jeg har ikke tøj i farven pink. Nu har jeg det. :)

Se på skønheden her - jeg glæder mig til at bruge den til cowboy bukser eller bare sorte bukser - kan bruges til ALT <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar