torsdag den 14. juli 2011

S C A R E D

Om ½ år står jeg uden penge på kontoen. For ½ år er jeg færdig med min uddannelse. For først gang nogensinde skal jeg ikke læse - jeg har gået i skoler siden jeg var 6 år og nu er det på tiden at slippe skolen/uddannelsen. Jeg er ved at undersøge muligheder for at arbejde frivilligt i ½ år et sted i verden. Nu er jeg usikre mellem 2 lande - Afrika og Thailand. Jeg skal snakke med et par stykker og har også sendt mails til et par stykker. Når sommeren er slut, har jeg besluttet mig for jeg skal hen.
Jeg synes at det er så skræmmende at jeg lige nu ikke har et mål efter uddannelsen. Jeg har altid haft et mål, derfor er jeg nødt til at skynde mig at finde et sted hvor jeg kan komme væk og arbejde ½ år og tænke hvad er det jeg vil. Jeg tror også at det blir kanon godt for mig at arbejde i et land som Afrika eller Thailand, som faktisk har altid været mit drøm. Jeg er spændt på hvilket land jeg vælger og hvad jeg skal komme til at arbejde med. Tiden nærmerer sig og tiden går så hurtigt. Jeg kan ikke fatte at jeg har gået på Den Sociale Højskole i 3 år, og jeg skal skrive BA projekt efter sommeren. Wauw - jeg blir også snart 25 år! :)
Ligenu glæder jeg mest mest til.... Argentina. Jeg tænker på det HVER dag - min familie er træt af at høre p´å mig nu. Men det er sq under 3 måneder til vi skal rejse! Nå... det blev et rodet indlæg - håber at I bærer over med mig :)

Møs

3 kommentarer:

  1. Spændende planer du har! Jeg har engang været i kontakt med Father Brennans børnehjem i Pattaya i Thailand, men der var 1 års ventetid for at komme derhen som frivillig. Der er ca 60 døve børn på børnehjemmet, meget oplagt sted at komme hen som frivillig. Vil anbefale dig at sende ansøgning hurtigst muligt for jeg opgav og fortryder det lidt i dag. Jeg har også været i kontakt med døveskolen i Etopien (opgav fordi mine forældre var meget i mod det). Men der er en dansk organisation der sender frivillige derned til.. Børnehjælp eller noget i den stil - kan simpelthen ikke huske navnet... Bliver spændende at følge dig hvis du kommer afsted - og kan kun opfordre dig til at gøre det - jeg fortryder og er blevet lidt for gammel :-/

    SvarSlet
  2. Hej! Tusind tak for din besked. Jeg har fundet hjemmesiden - (Den danske fond), som sender frivillige til Pattaya. Hvis du har en anden adresse, så vil jeg meget gerne have den :) Jeg vil prøve at google lidt på Etopien. Dine forældre er ikke de eneste - mine forældre er også lidt bekymrede.:)

    SvarSlet
  3. Jeg vil prøve om jeg kan finde det. Vender tilbage efter weekenden :-)

    SvarSlet