mandag den 29. august 2011

Den sidste semester....

Så er min sommerferie slut for altid ;) Tænk at jeg har haft ferie i 2 måneder, hvor blev de uger dog af? Hvad har jeg dog lavet? Men en ting ved jeg...det har været en af de bedste sommer i mit liv. Jeg planlægger allerede min næste sommer. Især fordi jeg kommer hjem fra Thailand i juni. Igår meldte min mor ud at hun og Palle (far er usikker om han nogensinde vil besøge Thailand?!) vil besøge mig i juni og så følge mig hjem. Det er da hygge! Håber meget på at Palle kan (og at han ikke går i skolen det tidspunkt), så kan han komme og hente mig i Thailand :D Jeg er stadigvæk oppe at køre over Thailand, men er nede igen:(

Min allerførste skoledag i 7. semester - LOST! En masse skræmmende tanker i mit hoved, da lærerne snakkede om BA - opgaven. WTF.... det blir en lang lang proces - håber håber at jeg vil bestå i januar. Jeg har valgt et emne i forvejen, men idag blev det lavet om. "Er du sikker på at du vil være alene om opgaven" - har jeg hørt en del idag. Fuck jeg vil være alene - jeg gør min bedste - mere kan jeg sq ikke gøre. Men jeg håber sq jeg består! Jeg ser IKKE frem til denne semester - jeg håber at jeg gør min opgave færdig. Spændende spændende..... Men for fanden da - har ondt i maven af at tænke på eksamen i januar!!!!!!!
Det billede beskriver mine følelser - lol!

1 kommentar:

  1. TIPS!

    Nu hvor du skriver en bachelor, så tro på at du kan skrive opgaven selv, pyt med hvad de andre siger. Det BLIVER ikke let, men du kan så bruge de andre studerende som sparringspartnere, i stedet for.
    - Sørg for at lave en plan
    - sørg for at have et liv samtidigt (dvs. du fortsætter med at se dine venner, holde fri i weekenderne, m.m)
    - overhold dine egne deadline
    - hvis du bliver "død" bare en dag, så lav noget andet f.x forside, eller bare læse eller finde inspiration, det hjlælper, i stedet for at man tror man skal skrive hele tiden. Skrift gerne dine opgaver.
    - Lav det emne, du interesserer dig for!

    Håber det kommer til at gå godt, men husk også at gøre det hele på din måde og dit tempo. Og start ikke for sent.

    SvarSlet