tirsdag den 16. august 2011

... no words

I de sidste 2 uger har de været de mest crazy uger i sommerferien. Tog til DFCE 9 i Tyskland sammen med masse skønne mennesker. Dernede drak jeg vodka, jægerbomber, mødte og lærte nye mennesker at kende, more mig, sov i telt, spiste ikke godt, smilte hele tiden, sang hele tiden, legede, gloede på bål og så videre. Det var den sjovste uge jeg har været med til - og det er jeg så taknemlig for! Da jeg kom hjem igen, var det underligt at ikke snakke med andre døve omkring mig 24/7, og det føltes bare så tomt. Så var der heldigivs DFCE reunion i fredags - hvor vi morede os. Men det vil aldrig være det sammen. Men kæft en uge som jeg aldrig vil glemme. True Låååve! Fortryder ikke at jeg tog med!

Tak til I alle skønne mennesker, der har gjort ugen så GOD!

Et billede fra i fredags! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar