onsdag den 24. august 2011

Fra nu af....

vil jeg skrive om processen med Thailand. Hvad jeg hører og hvad der sker.
Lige nu snakker jeg med en fra den danske fond, som samarbejde med projektet i Pattaya - de har lige bedt om min CV på engelsk og den sendte jeg igår. Så nu venter jeg bare på at høre fra dem.
Jeg har i fredags sendt til et andet projekt i Chiang Mai - som er et meget nyt projekt. De har også døve børn, der skal gå i skolen og også lære tegn sprog, da de intet sprog har. De har idag svaret mig og sendt mig en masse materialer om deres projekt, som lyder rigtigt godt! Men dog skal jeg betale for at opholdet inkl. kost, men ikke ret meget. De siger at de er interessede i mig, og har sendt min mail videre til en døv lærer fra projektet som vil kontakte mig og ja, så indtil videre er der to steder. Spændende hvad jeg kommer til at vælge. Jeg håber virkeligt meget på at det sker noget.
Projektet i Pattaya vil helst have jeg skal blive der i mindst 6 måneder, hvor det andet projekt mindst 3 måneder. Jeg overvejer at blive der ca. 4 - 5 måneder og rejse hjem da jeg er usikker på hvad jeg vil efter sommeren - arbejde eller skole. Men den tid den sorg.

Processen fortsættes...... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar