onsdag den 23. november 2011

28 dage tilbage

til at jeg skal aflevere min baby (ba-projektet) til skolen. Tiden går så hurtigt, at det er helt vildt. Det er 3 uger siden jeg kom hjem fra Argentina, en tur jeg havde glædet mig så meget til og er overstået nu. Jeg ved godt at jeg mangler at sætte billederne og skrive i bloggen, men...det er lissom blevet lidt uoverskueligt. Men skal nok gøre det - sikkert i juleferien. Jeg afleverer min baby d. 21 dec og så har jeg læseferie til 9 januar - det afhænger af hvornår jeg skal op og forsvare mit BA-projekt. For perioden er 9 - 16 januar, så venter spændt på min dato.
Jeg har endnu ikke købt billetten til Chiang Mai, tror sq jeg er bange. Hvad nu hvis jeg dumper og må tage den om igen? Mange tanker i mit hoved. Min mor sagde igår - Marie, idag kigger vi på billetterne sammen og så hjælper jeg dig med at trykke "køb". I have to! For der er kun ca 66 dage tilbage til det næste eventyr. Skal søge om visum, have vaccinationer, osv. Vanvittigt!

Det er hårdt at skrive BA projekt - for jeg tvivler hver dag om det jeg har skrevet er godt nok? Noget pjat? Det er faktisk hårdt at være alene, ingen andre at diskutere om hvad man skal have med eller er det godt eller... MEN
er heldig...... min søde dejlige far er jo herhjemme og støtter mig så godt han kan, også min superseje mor. I...can...do...it...!

OG!.,.....DET SNART JUL! <3 7 dage tilbage!

1 kommentar:

  1. Dejlig du har nogle fantastiske forældre til at bakke dig op, lige når du har brug for det.
    Lige som mine :-)

    Er spændt på din forløb mellem BA projekt og din rejse til Chiang Mai

    SvarSlet