onsdag den 7. december 2011

D A G E

* 9 dage tilbage til min elskede lillebror forlader DK (og MIG!) og rejser til Thailand sammen med hans venner for at besøge en ven dernede...:(

* 13 dage tilbage til min fødselsdag - fylder 25 år! How crazy?

* 14 dage tilbage til afleveringen af BA-projektet - my baby!

* 16 dage tilbage til lillejuleaften - risengrød, saftvand, høj julemusik og pynt på juletræet

* 17 dage tilbage til juleaften - fyld med kærlighed, kram og kys. Dog uden min lillebror, ikke helt det samme :(

* 24 dage tilbage til nytårsaften - skal fejre den med nogle rigtigt søde mennesker - og emnet er 80´erne!

* 33 dage tilbage til periodens start -> forsvar af BA-projektet.

* 44 dage tilbage til dimission - hvis alt går vel!

* 45 dage tilbage til årets fedeste fest sammen med 2 skønne piger!

* 53 dage tilbage til...... det næste eventyr.... til at jeg forlader jer, min skønne familie og dansk jord til fordel Thailand!

* 55 dage tilbage til at jeg starter på CFS!

......SCARED!

Møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar