tirsdag den 20. december 2011

Happy birthday, Marie

Idag fylder jeg 25 år! Tænk jer - jeg har levet på jorden i 25 fuckinge år? Underligt - og jeg har overhovedet ikke tænkt på det (bare lidt) pga. projektet. Imorgens vækkede min søde mor mig og ønskede mig tillykke. Blev 2talt forvirret! Min fødselsag???? ALLEREDE?
Den skønne ved denne dag er at jeg har afleveret mit projekt, at jeg fik skønne gaver, at min hund er i godt humør, at vi skal i tivioli aften og at jeg er sammen med mine forældre.

Det dårlige ved denne dag er ....at min lillebro er ikke hjemme :(

Jeg fik sådan nogle gode gaver, lige dem jeg har brug for - og mere behøver jeg altså ikke. Har jo fået en tur til argentina og så skal min søde familie besøge mig i juni i Thailand!

Jeg fik en rejserygsæk ( EN LÆKKER EN, SÅ GLAD), en rigtigt god bog og en kjole (MEGA flot!) Look at here:



Håber at I alle får en vidunderlig dag - for det får jeg <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar