torsdag den 15. december 2011

Sleep is the best meditation - Dalai Lama

De sidste få dage jeg har tilbage til afleveringen, er jeg blevet stresset! Jeg vil så gerne ha en perfekt opgave, men ... det stresser mig! Jeg spørger mig hele tiden selv om "Kan jeg gøre det bedre?" "Består jeg nogensinde?!" "Overlever jeg?" Mit hjerte, min mave - altså hele min krop lider! Jeg er ikke hyggeligt at være sammen med i øjeblikket. Jeg har været nødt til at sige nej til mange ting - for at kunne koncentere mig om det.. Men jeg er bange... Jeg er PISSE bange for alting - min BAeksamen d. 12 januar - vil jeg blive glad? - Min tur til Thailand..... Hvad skal jeg lave når jeg kommer hjem? Oh... it is hard to be Marie Nikoline Palle.
I denne periode sover jeg slet ikke godt, men ser VIRKELIG frem til at jeg afleverer og kan endeligt efter 4 måneder ånde lettet ud... I hope so... Really hope so...

håber at I nyder julen :)

møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar