søndag den 9. januar 2011

En døv kat, der opfører sig som en hund

Jeg havde fornøjelsen af at se Marias skønne katte - det var en KÆMPE stor oplevelse for mig at se den døve kat. At skulle prikke til den når jeg ville tale med den, eller andet. Jeg glemte det hele tiden - men til sidst kunne jeg godt huske det. Men det gik bare ud over den hørende kat. For jeg prikkede også til den :) Den døve kat er så afslappende og er ikke bange for noget som den hørende kat. Jeg vil helt klart besøge dem igen!
MHT overskriften - den elskede et ikea blyant! Man sku kaste den, så løber katten efter den og tilbage med den til mig, så skulle jeg kaste den igen. SJOOOOVT! :)
Her er lidt billeder af de 2 smukke og store katte






Men kun en har en kæmpe plads i mit hjerte i øjeblikket, og det er denne superdejlige hund:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar