tirsdag den 4. januar 2011

Pinar - frugt og grøntsager

Da jeg sad i flyet, havde jeg mange tanker om hvad jeg ville spise :) Salaterne og mad fra Pinar var en af dem jeg havde i tankerne. Jeg elsker deres friske og sunde salater. De har ca 10 forskellige lækre salater - man kan få 3 salater til 35 kr. Billigt! Og de er friskelavet af en sød dame :) Jeg anbefalder varmt at I skal prøve dem, og de er alle uden kød! De havde også tzatzki, som smagte lissom i Grækenland! :) Deres hummus var også lækker, de anbefalder at putte noget chilidressing i, og ja! Det skal I også prøve! Der var også masser af foskellige ting bagt i dej, som smager himmelsk. F.eks spinat og feta, mums. Der er også falafler, som også er frisklavet. Det er et hyggeligt sted, hvor man også kan finde krydderi, feta, oliven, osv.
Her er lidt billeder - jeg fik dog ikke taget billeder af mad i dej, da jeg var sulten og måtte bare spise dem :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar