onsdag den 21. september 2011

busy busy busy

Der er gang i mig - laver alt muligt! Ikke godt - når jeg har BA - projektet (men nu snakker vi ikke om det :)) Jeg har været så heldig at få et job som studentermedhjælper hos Center for Døve - Døves døvekonsulenter. og JEG ELSKER DET. Det føles bare så godt, for jeg har fundet den helt rigtige uddannelse. Det gør mig så glad - var i Slagelse igår for at være med til en døve klub. Da jeg kørte hjem, var jeg i godt humør, hørte musik og sang højt. Det er en skøøøøøn fornemmelse, at jeg har valgt den rigtige uddannelse. Når jeg har oplevet noget - som gør at jeg har valgt den rigtige uddannelse, så blir jeg sq glad. En film, som jeg havde skrevet om i tidligere indlæg, praktik i USA, små øjeblikke i hverdagen.... Det er hele det værd! At gennemgå en uddannelse med alle de eksamener.... Hele det værd!
En super god dag!

Møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar