mandag den 26. september 2011

A new start

Hey PEOPLE!

Jeg indså igår at jeg har været .....lidt for slap i forbindelse med min BA-projekt, også det at jeg laver alt muligt andet og det at jeg sover for længe fordi jeg ikke sover godt om natten! Derfor har jeg besluttet:

* Stå op hver morgen kl 7.30 - og start med BA-projekt kl 8.00!
* 2 - 3 gange om ugen tage på biblioteket og laver opgaven og læser (Holder for mange pauser!)
* 3 - 4 gange om ugen skal jeg træne. Skal bruge min krop og opfriske min hjerne. Kan mærke allerede i dag efter en omgang hård træning at jeg er mere frisk og læser en del.
* MAX en aften druk (Fredag eller lørdag)
* Når jeg mødes med en - max 2 timer! :)
* BA projekt: 8.00 til kl ca. 16.00 (med mindre jeg træner et tidspunkt mellem den tidsperiode)

Så jeg er spændt på om jeg får nået en masse!

Møs

2 kommentarer:

  1. Ha ha! Sikker en fin kommentar, Maria!

    Nå men det lyder altså som en fornuftig plan, du må bare holde fast i den! Så består du med glans. :D

    SvarSlet