onsdag den 15. august 2012

Husk dig selv!

Lidt tanker om min nye tid (jaja, ved godt I måske er trætte af at høre om det, men J) Jeg kan mærke at jeg prioriterer helt anderledes efter jeg har fået et fuldtidsarbejde. Jeg holder fri når jeg har fri, og jeg kan mærke at jeg ikke rigtigt orker at mødes med folk efter arbejdet. Jeg er så træt det tidspunkt og vil bare være hjemme og slappe af. Dog har jeg været god til at prioritere sådan at jeg får set mine dejlige ven/inder og min familie. Det er ikke altid nemt, men efter Uganda har jeg fundet ud af hvordan man siger nej tak til de aftaler, man ikke faktisk har lyst til eller ikke har tid til. Det er jeg super glad for. Jeg er også begyndt at træne en masse, så der skal også være plads til det.
Jeg nyder at have et arbejde, men kan godt forstå de folk der glæder sig sådan til weekender eller fridage. For man arbejder jo røven ud af bukserne hver dag. Så sætter man også pris på fridage eller ferie. Det er jo skønt. Om et par måneder rejser jeg jo til Barcelona med min søde mutti, og det er en ferie jeg har virkelig fortjent. Jeg kan tydelig mærke at jeg ikke har haft sommerferie – så det bliver en ferie hvor man virkelig nyder der. Jeg elsker jo at rejse, og nu har jeg også mulighed for at spare en masse. Det er jo godt J
Det går langsomt med at finde en lejlighed, og jeg er sur! Hvorfor skal det være så svært? Hvis I kender en ledig lejlighed… skriv lige til frøken her. Jeg er meget sød at have som lejer :D
Jeg savner Uganda, faktisk. Børnene især – kan ikke lade være med at glo på billederne fra Uganda og drømmer. Dog vil jeg ikke tilbage og arbejde i nogle måneder igen. Vil gerne gøre det i et andet land – hvis nu. Jeg skal ”snart” holde oplæg om Gallaudet, min praktik i Washington D.C. og frivilligt arbejde i Uganda. Kom frisk! Det er d. 31. oktober og det foregår i DDU/DDL kontor.

1 kommentar:

  1. Siden du nu arbejder røven ud af bukserne så har du måske råd til andelslejligheden her, som for nyligt blev annonceret på den ret kendte blog: http://miconfesion.dk/2012/08/lejlighed-til-salg/

    SvarSlet