onsdag den 8. august 2012

Mine tanker og hvad jeg har gjort siden sidst

-          Købte endeligt en iphone – og glæder mig til at have den i mine hænder. Jeg har altid sagt at jeg aldrig vil have en iphone, men nu må jeg bøje mig. Den er jo smart! Jeg glæder mig til at se hvad den kan og om jeg bliver glad for den?

-          Nu passer mit tegnnavn til mit hår. Yupper, har klippet så meget af! Det var en vild følelse. Jeg ved ikke om jeg kan li den, må bare vænne mig til det. Skal jo prøve noget nyt, du! Lillebror syntes at jeg så rigtigt voksen ud med den nye frisure – er jeg glad for det? Ej, jeg er jo også 25 år og har et job! Hæhæhæ.

-          Er træt af boligjagten – vil bare ha en lejlighed her og nu. Især fordi jeg har masser af ideer til min kommende lejlighed. Ideerne er skrevet ned og drøftet med mine gamle om hvordan det kan gøres. Så kom nuuuuuuu :)

-          Kender I den der følelse når en ambulance med blinklys og det hele kører forbi? Jeg bliver så rørt – tænk at de skal ud og redde en eller anden. Eller der ligger en derinde og de kæmper for dennes liv. Det er vildt. Jeg tænker meget over det – ved godt det er underligt for man ved jo ikke hvem der ligger derinde i ambulancen eller hvem de er på vej ud til.

-          Forleden skulle jeg hen til en ny tandlæge, og i den forbindelse skulle jeg udfylde et skema. Det er først gang at jeg kunne skrive døvekonsulent foran ”stilling”. Det er en skøn følelse! Jeg måtte fortælle det til min mor – haha!

-          Sidder og drømmer om…. B A R C E L O N A. Skal nemlig derhen sammen med min kæreste mutti. Det bliver en helt afslappende tur, hvor vi skal shoppe, se seværdighederne, snakke sammen, hygge med vores familie i en lille skøn by udenfor Barcelona. En af tingene jeg glæder mig allermest til – er at spise! Maden er bare skøn dernede, tapas, paella med alt godt fra havet og hjemmelavede mad (min spanske familie). Jeg sidder tit og drømmer mig væk – planlægge hvad min mutti og jeg skal lave. Åhhh….!

-           Hvor har jeg bare været heldig – tænker jeg nogle gange. Jeg har opnået alle de mål jeg havde, jeg har været i Argentina og Uganda bare på et halvt år. Jeg fik et arbejde, jeg har en dejlig familie og skønne ven/inder. Jeg har et sted at bo, jeg går mæt i seng hver aften, jeg har en glad glad glad hund, jeg har. Jeg har jeg har. Jeg bliver trist når folk siger ”jeg har ikke dit og dat” – vær glad for de ting der er i dit liv. Sæt pris på dem!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar