søndag den 12. december 2010

1 week!

Hej allesammen!

Jeg håber at I havde en god fest igår - må indrømme at jeg var MISUNDERLIG! :)
Jeg havde dog en dejlig alkoholfri weekend! Om fredagen havde jeg fri og sov længe. Hele dagen brugte jeg bare at slappe af og hygge! Igår mødtes jeg med Sofie og tog til PC mall og shoppe julegaver + iphone til kære Mathias - jeg er flink! :)
Så tog Sofie på hendes double-date med kæresten, hans tvillingbror og hans date! Hvor jeg tog på date med Joki og Lauren på en indisk restaurant. Maden var rigtigt god - jeg valgte lissom Joki butter chicken. Damn det smagte godt! Vi talte sammen hele aftenen, og tiden gik hurtigt. Kom hjem kl 1 om natten:) Men vil fanme savne disse 2 skønne piger!
Jeg kan ikke fatte at om præcist 1 uge flyver jeg hjem! Hjem til kære Danmark! Det blir skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar