fredag den 3. december 2010

The last weekend at GU

Ligenu sidder jeg og hygger mig med varmt kakao på *bucks (starbucks, har lånt *bucks fra min søde mor, som fandt på det:)) Om en times tid er jeg på vej til GU med bussen, til den sidste weekend på GU, for næste weekend er dormet lukket pga eksamenslæsning. Jeg skal sove i Sofies værelse, har sengen for mig selv. Hvorfor ved I selv :))

I aften skal vi til DNO - Deaf Night Out, det glæder jeg mig meget til. Det blir i Chinatown, meget nemt! :) Imorgen ved jeg ikke hvad vi skal, men vi skal altid noget sjovt. Jeg glæder mig dog ikke eller jo måske glæder jeg mig til at sige farvel til Gallaudet!

Jeg håber I alle sammen får en dejlig weekend, og god julefrokost til dem der skal til Globen. Men helt ærligt hvad er en julefrokost uden fulde Marie der laver ballade? :)

Møz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar