onsdag den 1. december 2010

Kan ikke fatte

at der kun er 12 dage tilbage af min praktik...... 12 DAGE! (uden weekender) Skal udnytte al den tid sammen med mine dejlige kollegaer, som jeg har laert utrolit meget af. Jeg vil savne dem meget, ogsaa mit arbejde.
jeg har moedt saa mange mennesker igennem mit arbejde, som har inspireret mig og vaere med til at aendre mit syn paa livet. Jeg vil aldrig glemme oplevelserne paa arbejdet, jeg vil altid vaee taknemmelig at jeg fik lov til at vaere der. Selvfoelgelig har det vaeret haardt og der har vaeret nogle oplevelser, jeg aldrig vil forstaa. Men jeg er glad for at opleve disse ting. Men kan maerke at det snart er paa tiden at komme hjem. Tiden til at gaa i skolen igen. Det ville vaere mit sidste semester paa skolebaenken. Efter sommer skal jeg nemlig skrive... Det er fanme maerkeligt! Kan se at jeg bruger en masse tid paa at proeve at forstaa at tiden gaar hurtigt og saadan er det :)

Forhaabentligt tar Sofie og jeg d 18 dec paa Fogo (En skide god, (men dyr) restaurant, hvor vi kan sidde, spise god mad og snakke sammen. Det blir skide hyggeligt, men fanme ogsaa soergeligt! :(

Den 19 dec foer jeg flyver hjem, vil jeg skrive hvad jeg har laert, hvad jeg har oplevet og hvad der er sket i mit liv i USA. :)

Take care, people!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar