søndag den 19. december 2010

Goodbye

Hvilke stater/Byer jeg har været i:
 Salt Lake City, Utah
 New York City, New York
 Niagara Falls, New York
 New Jersey
 Maryland
 Virginia
 Miami, Florida

Hvad jeg har oplevet:
 En masse oplevelser igennem DAWN, som er fortrolige, men de har åbnet mine øjne. Jeg vil aldrig glemme alt det jeg har oplevet – i retten, på hospitalet og med klienterne på DAWN
 Oplevelser med min søde familie – gode madoplevelser, New York, Niagara Falls, Washington DC.
 Oplevelser med Lotte – New York (igen), fest på Gallaudet, bytur (hvor jeg for første gang i mit liv var bagstiv hele dagen efter!), ISC møde, Zoo, shoppetur (FOR MANGE!:)) osv.
 Oplevelser med Sofie – MANGE! De oplevelser jeg vil aldrig glemme er: Secret (you know what it is, Sofie ), de mange bytur, de mange morgener vi vågner op sammen og griner, de mange øl vi har drukket og snakket om livet, de ting vi har til fælles – især vores passions!
 Oplevelser med Lauren og Joki – snak i timevis, snak om vores minder, gode fester!, VODKA! <3
 Oplevelser i Miami – Thanksgiving hos Laurens familie (MUMS), tiderne med Sofie, gøre noget ulovligt på stranden (nemlig, at drikke øl), se Ami fra Miami Ink (og nu er jeg forelsket <3), spist god mad, svømme og festede med sjove folk.

Hvad jeg har lært:
 Vær dig selv
 Vær positiv
 Vær ikke fordømmende
 Vær åben – be openminded
 Power Control Wheel
 Hvordan man kan kommunikere med folk på deres niveauer
 Hvordan du kan støtte folk
 Jeg er den eneste, jeg kan stole 110 % på
 Selvom du er alene, er du faktisk ikke alene – du har dig selv

Hvad jeg vil savne:
 Starbucks
 Sofie (Er så glad for at vi har genoptaget vores venskab <3)
 Lauren og Joki
 Tøj butikker <3
 Maddater med Sofie
 Mennesker her i USA, som er ikke bange for at kommunikere med døve! 
 DAWN – Amy, Sasha og klienterne
 Feta fra Gallaudet Universitys cafe!
 Maryses hund, Lucky


Nu kommer jeg hjem som en stærkere person, jeg har været igennem en masse her og det er jeg glad for.
Det er på tide at komme hjem <3
"Never say goodbye, because saying goodbye means going away and going away means forgetting" - Peter Pan
Så jeg vil sige: Vi ses!

1 kommentar:

  1. Det hele lyder bare kanongodt - glæder mig til at høre bare en smule om dine oplevelser. Og ja, man kommer altid hjem som en stærkere person.

    Nyd nu Danmark i julen, for det har du jo ævlet en masse om :)

    SvarSlet