onsdag den 15. december 2010

Last day

at my internshipsplace tomorrow! Jeg kan simpelthen ikke fatte det - men ja imorgen har jeg min sidste dag paa DAWN. Det skal vi slutte med en middag paa en laekker graesk restaurant sammen med 2 af mine yndlings damer. Dem vil jeg savne vildt meget. Amy og Sasha har bl.a. laert mig at det er faktisk ok at vaere alene! :) Men de 2 sidste uger har vaeret gode og fyldt med succes historier. Jeg har vaeret roert, faa taarer i oejene og smilet. Disse kvinder vil klare sig - og det saa jeg. Jeg er simpelthen saa glad for at vaere en lille del af deres historier. Jeg har vaeret i retten mange gange - og det er gaaet godt. Kvinderne vandt, og det er saa sejt sejt! Det vil jeg aldrig glemme og jeg er glad for at vaere en del af DAWN. Jeg er ogsaa glad for at det slutter med gode historier (Selvfoelgelig er der triste historier, men for oejeblikket er der flere gode historier) Det er et godt tidspunkt at slutte!
Tak for alt, DAWN / isaer Amy og Sasha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar