torsdag den 23. juni 2011

H A T E I T

Sidder og knokler med 48 timers opgave i jura. Jeg vil skrive alt muligt, men kan ikke! For man skal KUN skrive tre sider. :( Så jeg er nødt til slette en del og satse på at det vil gå godt næste fredag. PÅ den anden side - er det godt nok det jeg har skrevet? Eller er det noget lort?
Jeg har allerede ondt i mavsen - men håber at jeg består. Så jeg kan fejre min sommerferie med den rene samvittighed. Det blir så skønt at tænke på at næste lørdag sidder jeg i en fed sommerhus med en masse dejlige mennesker og drikke en kold øl og nyde solnedgangnen. Og smile over livet.

ÅHHHHHHHHH.........

men der er en positiv ting ved min dag.... Min supersøde Klaus er blevet klippet og han er så så så sød. Har hele tiden lyst til at kysse ham og kramme ham. Stakkels hund med al den kærlighed han får fra mig :)

Håber I får en dejlig dag - pas ¨på bålet!

Møs

1 kommentar: