tirsdag den 14. juni 2011

S O M E T I M E S


vil du gemme dig under dynen og vær ked af det og vred på dig selv. Og vil flygte fra omverden og bare glemme alting. Bare glemme hvad der er sket. Jeg fik en karakter jeg ikke var tilfreds med - blev skuffet og ked af det. VED at jeg havde forventet en sådan en, for jeg var OVERHOVEDET ikke interesseret i det fag. Men alligevel var det et nederlag for mig. Jeg følte mig så lille og ubetydelig. Censoren var også dum.
Kom hjem og græd og snakkede med min kære lillebror, min kære mor og min kære far. Der fortalte - Marie, du kan IKKE være god til alle fag. Tænk på at du har klaret dig rigtigt godt i andre fag. Tænk på at du har BESTÅET! Tænk på at du ikke er perfekt i alle fag. OG så er det fag du HADEDE.Sådan er livet - vær ked af det og vred idag. Men imorgen skal du komme videre og koncentere dig om den anden eksamen.

Men kan sq ikke lade være med at tænke at det er pisse irriterende at EN lærer og EN censor kan bedømme dig på 20 MIN! Men sådan er det. Jeg er nødt til at se videre og smile over at jeg HAR bestået. Det er det vigtigste i øjeblikket. OG det vigtige er også... du er ikke perfekt.

Elsk på min familie <3

Også Lotte - der har lyttet til åndssvage mig og støttet mig :)

Møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar