tirsdag den 7. juni 2011

A R G E N T I N A

Nu er planen endeligt på plads:

Først rejser vi til Argentina, hvor vi blir kørt hen til vores hotel.
Næste dag skal vi se vandfaldene* fra brasilianske side (der er også en park) og til sidst skal vi besøge Parque das Aves (en dyr - park.)



Dagen efter skal vi se vandfaldene fra Argentinske side, også en park.



Derefter flyver vi til Buenos Aires, hvor vi skal blive i tre nætter. Vi skal bl.a. på en privat byrundtur med besøg til San Telmo og udflugt til Tigre og Paraná delta sejlads. Så skal vi også fejre min yndlings lillebrors fødselsdag.





Efter tre nætter der drager vi med bus til Mar del Plata, hvor vi skal hente vores lækre bil og køre til Nechochea, hvor min fars fætter bor. Der skal vi blive et par dage og nyde deres selskab, spise hjemmelavet mad og nyde naturen. Der er ingen gode billeder af Nechochea - øv. Men så skal jeg nok tage billeder :)

Derefter tager vi tilbage til Mar del Plata, hvor vi skal slappe af og nyde hinandens selskab i 2 nætter.



Derefter kører vi til Tandil, hvor min fars kusine bor. Hvor vi bare møde en masse familie, nyde mad og snak.



Så kører vi tilbage til Buenos Aires, hvor vi flyver hjem dagen efter.

Lyder det ikke som en god rejse? Jeg glæder mig så meget, at det kilder i min mavsen. Det blir en perfekt kombination af kultur, mad, seværdigheder, slappe af, familiehalløj og transport. I am loving it!

Møs fra en glad tøs

*Iguazú-vandfaldene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar