mandag den 20. juni 2011

M Å L T I D

For et par uger siden inviterede mine søde forældre mig på brunch - fordi de syntes jeg talte alt for meget om brunch :) Så vi tog på et sted der hedder Måltid - tæt på hvor vi bor.

Man kunne vælge mellem tre slags brunch´er - og ja... det var en stor oplevelse. Det smagte simpelthen så godt - frisk, sund og alt det. Og så fik jeg en dejlig stor blomstret kop te. Stedet er ikke særligt stort, men rart og hyggeligt. Min mor og jeg valgte en med laks, røræg, pandekage, yoghurt med müsli. Min far valgte næsten det samme, men bare med frisk frugt i stedet for yoghurt og pølser i stedet for laks. Mums siger jeg bare. :)


Tag derhen!


Forresten var igen ude ved Toldboden med min familie denne gang. De fiskedeller = M U M S. Så fik vi også is, som smagte vildt godt. Jeg fik en med browie og en med æble/hyldeblomst. Jeg eftersøger en der er vild med fisk!? Så vi kan tage derhen sammen :)

1 kommentar: