torsdag den 16. juni 2011

T O L D B O D E N

Sidste uge var jeg ude at spise med min mor - et sted som hedder Toldboden. Man kunne sidde udenfor ved havnen og nyde vejret. Menuen bestod mest af fisk, men der er også til de kødelskere ;) En anderledes oplevelse - jeg anbefaler varmt stedet. Vi valgte at spise fiskedeller - som smagte HIMMELSK! med små rugbrød"boller", som smagte rigtigt godt og frisk. Der var intet kartofler, og det var faktisk iorden. Jeg blev mæt og lykkelig :) Der var heller ikke tallerkener (altså rigtige), men sådan en af pap. Nemt :) Menuen var også simpelt - ikke for meget og ikke for lidt. Perfekt til en sommerdag. Man kan også gøre det at man vælger forskellige retter og deler dem - der var nogle der gjorde. Rigtigt hyggeligt.
Tag en veninde, en kæreste eller familien under armen og tag derhen - især hvis I elsker fisk lissom jeg gør. Der er sild, markel, rejer osv. Mums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar